Z rynku FMCG

  • Struktura miejsc gdzie konsumenci dokonują najczęściej zakupu kosmetyków jest stabilna i nie ulega zmianom w czasie. Z jednym wyjątkiem – od trzech lat dyskonty pną się w górę poszerzając swój udział w sprzedaży kosmetyków. Dyskonty zachęcają atrakcyjnymi cenami i coraz większym wyborem. Co jeszcze ma znaczenie dla polskiego konsumenta? Czytaj więcej »

  • Świadomość korzyści płynących z eliminowania z diety pokarmów odzwierzęcych i zastępowania ich pokarmami roślinnymi w Polsce jest nadal stosunkowo niska. Eksperci podkreślają, że odpowiednio zaplanowane diety wegetariańskie spełniają potrzeby żywieniowe, a dodatkowo są skuteczne w profilaktyce i leczeniu wielu chorób, m.in. układu krążenia, schorzeń reumatycznych czy... Czytaj więcej »

  • Szkodnik w sklepie

    Piątek, 12 lutego 2016

    Problem ten może dotyczyć każdego, kto magazynuje produkty spożywcze, w sklepach czy domowych spiżarniach. Mole spożywcze, prusaki, mrówki a niekiedy nawet myszy mogą przysporzyć wielu problemów, a nawet być przyczyną zamknięcia sklepu. Jak do tego nie dopuścić? Czytaj więcej »

  • Nowe rodzinne logo

    Piątek, 12 lutego 2016

    Od 1 stycznia 2016 roku Mokate ma nowe logo, którego częścią jest sformułowanie „A Family Business”. Podkreślanie „rodzinności” firmy Mokate jest jak najbardziej uprawnione – wszak tradycje biznesowe rodziny Mokryszów sięgają roku 1900. Wtedy to Josef Mokryš założył sklep kolonialny w miejscowości Dobra na terenie dzisiejszych Czech. Już wtedy w ofercie znalazła się... Czytaj więcej »

  • Własny biznes pod wspólnym szyldem

    Piątek, 12 lutego 2016

    W dzisiejszych czasach zrzeszanie się kupców w sieci to szansa na zwiększenie obrotów i wyrównanie szans w walce z dyskontami. Sposobów na takie połączenie sił jest w Polsce kilka. Grupy zakupowe i sieci ajencyjne to alternatywa dla najliczniejszych obecnie sieci franczyzowych. Wszystkie jednak pozwalają kupcom zaoszczędzić na wydatkach i pomagają w prowadzeniu biznesu. Każda z... Czytaj więcej »

  • Cisowianka dla UNICEF

    Piątek, 12 lutego 2016

    Polskie Zdroje Sp. z o.o. dołączyły do międzynarodowego grona firm wspierających działania UNICEF na całym świecie. Pod koniec 2015 roku Polskie Zdroje podpisały umowę, w ramach której w 2016 roku będą wspierać finansowo projekty wodne UNICEF prowadzone w krajach rozwijających się. Czytaj więcej »

  • Dystrybutorzy Hochland Polska, którym udało się zrealizować wynik zakupowy w ramach programu „Poznaj smak raju”, odwiedzili Mauritius. Czytaj więcej »

  • Spark a Future (Rozświetl Przyszłość) to przełomowe partnerstwo pomiędzy organizacją non profit Kiva a Fundacją PepsiCo, w ramach którego firma PepsiCo przeznacza na rzecz potrzebujących na świecie 1 mln dolarów. Czytaj więcej »

  • W otwartej w marcu 2015 roku fabryce karmy dla zwierząt Nestlé Purina w Nowej Wsi Wrocławskiej pracuje obecnie już ponad 500 osób. Do końca 2016 roku podwrocławski oddział Nestlé chce mieć 800-osobową załogę. Czytaj więcej »

  • Już nie tylko piwo towarzyszy młodym ludziom na festiwalach muzycznych. Najpopularniejszy polski cydr w ramach koncertów młodych polskich artystów będzie promował współczesny polski lifestyle. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki. Czytaj więcej »

  • Już 17. lutego na antenie stacji TVN ponownie zagości You Can Dance – Po prostu tańcz! Przed nami IX edycja tego najbardziej tanecznego show w historii telewizji. Po raz kolejny w roli sponsora pojawi się w nim Oranżada Hellena. Czytaj więcej »

  • Fundacja Didiera Drogby i Nestlé połączyły siły na rzecz wspierania edukacji dzieci z Wybrzeża Kości Słoniowej. Fundacja Didiera Drogby została utworzona w 2007 roku w celu niesienia praktycznej pomocy Afrykanom, zwłaszcza w kwestiach związanych z edukacją i zdrowiem. Pomoc ta jest szczególnie potrzebna w kraju, z którego pochodzi Drogba, tj. na Wybrzeżu Kości Słoniowej, gdzie... Czytaj więcej »

  • Idealnie ugotowany makron powinien być lekko twardy, sprężysty, nieposklejany, a jednocześnie musi dobrze wiązać się z sosem. Na etapie gotowania warto więc zastosować się do wskazówek doświadczonych kucharzy. Wodę trzeba solić dopiero w momencie, kiedy zaczyna wrzeć, nie powinno się dodawać do niej żadnego oleju ani masła, a czas gotowania musi być dostosowany do rodzaju i... Czytaj więcej »

  • Pięcioletni plan obejmie wyroby czekoladowe, gumy, słodycze, artykuły spożywcze i napoje. Czytaj więcej »

  • Kubuś zaczarował szpitalne mury

    Poniedziałek, 08 lutego 2016

    Dwadzieścia jeden kolorowych, bajkowych krain. Dwadzieścia jeden powodów do uśmiechu dla dzieci, które muszą przebywać w szpitalach. Kubuś już od kilku lat odmienia kolejne szpitalne oddziały, aby sprawić, że mali pacjenci choć na chwilę zapomną o swoich smutkach. Do grona „Kubusiowych Szpitali” właśnie dołączyły dwa kolejne oddziały pediatryczne: w Krakpkowickim... Czytaj więcej »

  • Karnawał to czas zwiększonej sprzedaży alkoholi. W przypadku niektórych trunków wzrost ten może sięgnąć nawet 50 proc. W okresie tym Polacy chętniej sięgają po mocne alkohole, zwłaszcza po marki premium. Szczególną popularnością cieszą się wysokiej jakości wódki czyste oraz whisky. Polacy są też coraz bardziej skłonni do eksperymentów – chętnie sięgają po... Czytaj więcej »

  • Tatra wspiera GOPR

    Czwartek, 04 lutego 2016

    W ubiegłym tygodniu w Krynicy Zdroju GOPR zaprezentował specjalistyczny sprzęt skitourowy zakupiony z dodatkowych środków przekazanych przez sponsora – markę TATRA, która od 2009 r. z dumą wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe. Przez 7 lat tej współpracy ze środków przekazanych w ramach umowy sponsorskiej, GOPR zakupił m.in.: ekwipunki dla ratowników, specjalistyczny... Czytaj więcej »

  • MAKRO wspiera akcję promocji jednej z najbardziej cenionych w kulinarnym świecie ryb. Pochodzący z wód Morza Arktycznego Skrei, który pojawi się w ofercie sieci, to prawdziwy sezonowy specjał. W ramach prowadzonej akcji, MAKRO organizuje także warsztaty dla profesjonalistów oraz cykl kulinarnych spotkań służących wymianie doświadczeń. Czytaj więcej »

  • Klasyczne pączki są wszędzie. DecoMorreno i Lubella proponują nam inne rozwiązania! Czytaj więcej »

  • Do pączków - cava zamiast kawy

    Czwartek, 04 lutego 2016

    W Tłusty Czwartek jemy pączki, faworki i donaty, a czarną kawę zamieniamy na tę z bąbelkami. Bo kiedy, jeśli nie w ostatnie dni karnawału!? Tym bardziej, że to bardzo udane połączenie. Czytaj więcej »

  • Co warto wiedzieć o wędlinach?

    Środa, 03 lutego 2016

    Wędliny i mięso to niezwykle popularne przysmaki goszczące na polskich stołach. Aż 67% z nas jada je do każdego posiłku, zwłaszcza na obiad. 46% wybiera coś mięsnego na śniadanie, a 40% na kolację . Czym zatem kierować się przy zakupie produktów mięsnych? Jak prawidłowo je przechowywać oraz co właściwie znajdziemy w ich składzie? Na te i inne pytania odpowiada Katarzyna... Czytaj więcej »

  • Cydr Lubelski jednym ze sponsorów OSCYP Snowboard Contest - największych w Polsce zawodów snowboardowych. Osoba, która przeskoczy nad największą liczbą skrzynek z cydrem, zabierze do domu całą cydrową przeszkodę. Czytaj więcej »

  • Mleko towarzyszy człowiekowi od pierwszych chwil życia, pełniąc ważną rolę w jego codziennej diecie. Jest to bowiem najlepsze źródło pełnowartościowego białka, najłatwiej przyswajalnego wapnia, a także fosforu, potasu, magnezu, witamin A, D, E oraz z grupy B. MLEKOVITA z najlepszego jakościowo surowca produkuje najbardziej WYPASIONE mleko, które w 2016 r. obchodzi 7. urodziny. Czytaj więcej »

  • Winiarze to architekci wina

    Wtorek, 02 lutego 2016

    Winiarze to architekci wina. Tak samo, jak dla projektantów ważne jest dla nich światło, kierunki świata, ekspozycja na wiatr. Wybór szczepów to nic innego, jak dobór materiałów budowlanych - porównuje architekt Diego Llorente Domínguez. Czytaj więcej »

  • Ostateczne wyniki Świątecznej Zbiórki Żywności to 829 971 kg i pomoc dla 260 000 osób potrzebujących! Banki Żywności dziękują darczyńcom, wolontariuszom i partnerom za zaangażowanie. Kolejna zbiórka żywności w sklepach już w marcu. Czytaj więcej »

  • Żubr zaprezentował film, dzięki któremu widzowie mogą poczuć się, jakby stali w samym środku... stada żubrów. Wszystko za sprawą wideo nakręconego w technologii 360° pozwalającej na przeżycie interaktywnego seansu. Żubr to wciąż jedna z pierwszych marek w Polsce, która przedstawia taką formę filmu w serwisie społecznościowym. Czytaj więcej »

  • Firma Tymbark oraz Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę o współpracy przy Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Nowy kontrakt będzie obowiązywać do 2020 roku. Czytaj więcej »

  • Z przyjemnością informujemy wszystkich entuzjastów gotowania oraz wielbicieli wyjątkowych smaków, że sosy Folwark dołączyły do świata produktów Makro. Od 28.01.2016r. asortyment w 6 smakach: sos czosnkowy BSL 800G, salsa mexicana BSL 900G, kebab gyros łagodny BSL 800G, kebab gyros ostry BSL 800G, dressing 1000 wysp BSL 800G, remulada duńska BSL 800G, dostępny będzie we wszystkich... Czytaj więcej »

  • Marka Starbucks wkracza na Słowację

    Wtorek, 26 stycznia 2016

    AmRest (WSE: EAT), największa notowana na giełdzie firma prowadząca sieć restauracji w Europie Środkowej ogłosiła zamiar rozwoju marki Starbucks na Słowacji. Otwarcie pierwszej kawiarnia planowane jest w połowie 2016 roku w Bratysławie. Czytaj więcej »

  • Sampling jako efektywna metoda promocji

    Wtorek, 26 stycznia 2016

    Pomysłów na wsparcie sprzedaży jest wiele. Sam proces jest jednak skomplikowany, a na jego efektywność składa się wiele czynników. Według ekspertów obecnie bardzo istotny jest element zaskoczenia konsumenta. Warto więc postawić na innowacyjne narzędzia, które pomogą osiągnąć założone cele sprzedażowe wykorzystując przy tym standardowe metody promocji. Dobrym rozwiązaniem... Czytaj więcej »

więcej artykułów